close

Lyrics:Linkin Park Music:Linkin Park


In this farewell,
there's no blood,
there's no alibi.
Cause I've drawn regret,
from the truth,
of a thousand lies.
So let mercy come,
and wash away...

What I've done,
I'll face myself,
To cross out
What I've become,
Erase myself,
And let go of
What I've done.

Put to rest,
what you thought of me.
Well I clean this slate,
with the hands of uncertainty
So let mercy come,
and wash away...

What I've done,
I'll face myself,
To cross out
What I've become,
Erase myself,
And let go of
What I've done.

For what I've done,
I start again.
And whatever pain may come,
Today this ends,
I'm forgiving...

What I've done,
I'll face myself,
To cross out
What I've become,
Erase myself,
And let go of
What I've done.

What I've done,
Forgiving what I've done


過去的我 


在這最後的道別裡
沒有殺戮流血
沒有辯解謊言
我已獻上我的懺悔
在無以彌補的謊言之中找到真相
讓寬容降臨 憐憫重生
淨化洗滌過去的我


面對自我
將過去的我毀滅
讓自己歸零
埋葬過去的我 


你所乞求的一切
你所熟悉的我
現在 我用不安的雙手
抹掉昨日一切
讓寬容降臨 憐憫重生
淨化洗滌過去的我 


卸下過去的我
再次出發
無論任何形式的苦難折磨
都在今天終結
我要原諒過去的我 


過去的我
原諒過去的我 



-----------------------------



Minutes To Midnight【末日警鐘 毀滅‧新生】



專輯標題所要表達出的是『世界末日鐘』的概念,藉以提醒世人:在核武、天氣異常及環境污染的影響下,世界距離毀滅的時間已所剩無幾,縱使人類擁有巨大的力量,但當這股毀滅力量反撲之時,我們都該仔細思考其可能帶來的嚴重影響。同時,亦象徵著他們正以嶄新姿態解構重生,揉合自我剖析的內在情緒,格放視野,探索現今世界所面臨的種種問題!嘶吼依舊、節奏高漲、憤怒不減……留下一連串給你我的省思!




自從聽到之後


一直很想推薦這首歌


他們不只是一般的搖滾樂團(重金屬搖滾我不愛…)


而是由很多類型音樂交錯而成的


樂風融入重口味的另類搖滾、


hip-hop式的街頭派對節奏、


炫麗昂揚的電子音符、


再加上聯合公園勇於表態的強勢詞曲


整個很棒!^^










arrow
arrow
    全站熱搜

    pinkydays 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()